donderdag 30 juli 2009

Projekt twaalf en dertig : Graves deel 3


Ondertussen al wat testen gedaan met als achterzet een NE612 plus een xtal van 10MHz en een OFW 361 D filter . Van dit laatste onderdeel ben ik nog niet tevreden . Ik vind ook geen data erover en ik tast een beetje in het donker welke Zin en Zuit dit saw filtertje heeft . Wel na veel zoeken iets gevonden over de algemene theorie over SAW door Murata ( aan te raden , wie copy wil stuur mij een mailtje) .Gelukkig heb ik nog een reserve-filter want er is al een pootje afgebroken .
Ik kon met bovenstaande configuratie toch enkele stations horen op een antennespriet in de shack oa de WLD-repeater op 70cm . De I²C besturing werkt ook prima .
Ik ga de trap toch herbouwen en proberen de impedanties aan te passen . De Zuit van de UV916 tuner is mij ook nog niet geheel duidelijk . Ik vermoed hoogohmig ( althans geen 75 ohm maar eerder 1k)
Dus , wie méér weet over de UV916 en liefst nog over de SAW ( zie foto) , graag een mailtje naar mij of een reactie hieronder

ON4AOL, Luc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten