woensdag 15 juni 2022

ADSN [ 86 : De MMDS gemodificieerd]

 Ik heb vandaag de MMDS van BOTE aangepast.

De antenne is verwijderd en is nu vervangen door een N-connector.

Gelukkig had ik er een liggen met een lange centrale aansluiting, maar voor de rest zijn de voorzien gaten van de antennebevestiging precies goed voor een N connector. 

Een N connector is ook veel steviger dan een SMA connector en de aansluiting langs de kant van de BOTE is ook nog eens voorzien van een soort o-ring om waterinsijpeling te vermijden . Dus de keuze was rap gemaakt.

Bij het monteren heb ik wel alles geaard, dwz , de behuizing van de BOTE , mijn soldeerbout en een onderleg-printplaat als de massa.

Er is wel één opmerking , bij de ingang is er ook een soldeereilandje dat oorspronkelijk verbonden was met de centrale pin , maar ik heb ( voorlopig ?)  dit niet doorverbonden . Dit kan dienen als een capaatje mocht er onderaan een massavlak zijn ,maar dat is er niet .

Hier wat foto's.





Moet nog uitgetest worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten