maandag 1 april 2013

Lang geleden

Dat ik nog wat geschreven heb.
Ik heb ondertussen een knie-operatie en revalidatie achter de rug .
Niet veel gedaan dus enkel een pic-printje gemaakt voor iemand met een timerfunktie erin .
Wat ik wel gedaan heb is tijdens mijn verplichte rust,is het starten met het leren van Java.
Deze programmeertaal is object geörienteerd ( zoals C# en andere) en heeft naar mijn inziens een lage ingangsdrempel. Dankzij een ( gratis) videocursus op het internet en de gratis ontwikkelomgeving (IDE van Eclipse en JDK van Java) ben ik er in geslaagd om een programma te schrijven welke communiceert met de AGWPE engine om alzo APRS packets te genereren maar ook te ontvangen .
Dit wordt een toepassing welke specifieke eisen heeft die niet met andere programma's te doen was .De beta versie loopt al , enkel een duurtest moet nog eens goed uitgevoerd worden.
Maar later hierover misschien meer.
Nu nog een oud PC board in gang krijgen met Linux erop om mijn webcam in mijn vogelhokje te sturen en nog een vossenontvanger afregelen en we zitten zowat terug op schema .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten