zaterdag 7 november 2009

Winterproject

Om de winter door te brengen ( achter de " stoof") ben ik op zoek naar een projektje.
Ik heb zo iets in gedachten om het ARDF gebeuren wat interessanter te maken .
Ik heb de laatste tijd nogal wat op het internet doorgebracht om te kijken of mijn ideeën uit te werken zijn en misschien kan dit wel lukken .

Echter er is veel programmeerwerk nodig en dit zowel op PIC controller gebied als op PC gebied .Daarnaast is er ook nogal wat hardware-ontwikkeling nodig en vooral veel testtijd . Het zal een lange winter moeten worden .
Als er mensen zijn die willen programmeren of solderen en er is enthousiasme genoeg ,dan kunnen we eens de koppen bij elkaar steken om te zien wat er mogelijk is .

Info of aanmelding bij
ON4AOL@telenet.be

1 opmerking:

  1. Hai ,

    Misschien effe kort uitleggen via bvb een blokschema over de opzet van het geheel
    Ik heb wat pic's en een velleman kit om te programmeren

    mvg
    ON4AIJ

    BeantwoordenVerwijderen